ربما تحتوي الصورة على: ‏‏شخص واحد‏، و‏‏‏نص‏ و‏لقطة قريبة‏‏‏‏

‏‎Ramzi Haidar
ربما تحتوي الصورة على: ‏‏شخص واحد‏، و‏‏‏نص‏ و‏لقطة قريبة‏‏‏‏

Beirut Image Festival – مهرجان بيروت للصورة

Pedro Safadi (b.1966, Tripoli, Lebanon) began pursuing photography as a self-taught photographer back in 2009. His passion for all things related to photography encouraged him to take up the study of photography at an academic level.
Although his work is focused mainly on portraiture, his practice includes other genres of photography including fine art, conceptual and nude photography. His portraiture work received two honorable mentions (2012 and 2017) from Santa Fe Photographic Workshops, USA. Pedro currently works in Tripoli, Lebanon. He holds an HND in Photography.

بيدرو الصفدي، مصور لبناني تعلم التصوير بمفرده عام 2009. شغفه بكل ما يتعلق بالتصوير شجعه على دراسة التصوير على المستوى الأكاديمي. على الرغم من أن عمله يركز بشكل أساسي على البورتريه، إلا أن ممارسته تشمل أنواعًا أخرى من التصوير الفوتوغرافي بما في ذلك الفنون الجميلة والتصوير المفاهيمي والعري. حاصل على إشادتين عامي (2012 و 2017) من ورش العمل سانتا في للتصوير الفوتوغرافي، الولايات المتحدة الأمريكية. يعمل حاليًا في طرابلس، لبنان. حائز على ديبلوم في التصوير الفوتوغرافي.

من فريد ظفور

مصور محترف حائز على العديد من الجوائز العالمية و المحلية في مجال التصوير الفوتوغرافي.