سيشارك الفنان (( ‏‎Hesham Alhumaid‎‏ )) في معرض (( عيون على العالم )) والذي يقام في سيفيكا غاليري في ديسينزانو ديل جاردا بايطاليا, المعرض دولي يشارك فيه ٦٦ مصور من ٣٣ دولة حول العالم .. – مشاركة ‏منشور‏ ‏‎Hesham Alhumaid‎‏ من قبل ‏صلاح حيدر‏…

  تمت مشاركة ‏منشور‏ ‏‎Hesham Alhumaid‎‏ من قبل ‏صلاح حيدر‏.
تمت إضافة ‏‏2‏ من الصور الجديدة‏ من قبل ‏‎Hesham Alhumaid‎‏.

سأشارك بإذن الله في معرض عيون على العالم والذي يقام في سيفيكا غاليري في ديسينزانو ديل جاردا بايطاليا, المعرض دولي يشارك فيه ٦٦ مصور من ٣٣ دولة حول العالم .. ويضم مجموعة من الأعمال التي تكشف هوية الشعوب, ويشارك فيه نخبة من المصورين ..
تجمع الأعمال المشاركة في كتاب مكون من ١٣٠ صفحة كمشاريع فوتوغرافية تعرض في يوم الإفتتاح في ١٢ مارس الجاري وحتى الثالث من ابريل ..

معلومات اكثر من هنا:
http://defactory.portfoliobox.me/

From March 12 to April 3, 2016, the Galleria Civica “GB Bosio” of Desenzano del Garda, will host a collective of over 60 photographers for this year, in fact, DeFactory wanted to open its doors to photographers from around the world.
Through a collection of images from different countries and different cultural realities, ImageNation 2016, and these eyes to the world they represent an opportunity to reflect on the power of the sense of identity of the peoples and to stop and observe the beauty that the world provides us with . It’s up to us to recognize, admire him and, with care, protect it.
From this important initiative it will be made into a photo book of 130 pages, with all the images on display and complete photo projects from which they are drawn. The book will be available from the opening day at the Galleria Civica in Desenzano del Garda.

for more information:
http://defactory.portfoliobox.me/

نُشرت بواسطة

فريد ظفور

مصور محترف حائز على العديد من الجوائز العالمية و المحلية في مجال التصوير الفوتوغرافي.