Magic Nature Landscape. What are you waiting for? Only 5 weeks left!

سحر الطبيعة المناظر الطبيعية . ماذا تنتظر؟ أسابيع فقط 5 اليسار!

Magic Nature Landscape. Less than 5 weeks left to enter the Siena International Photo Award.

Photographers of all abilities are invited to submit either their best single shots or series of work in the Italy’s biggest and best Photo of The Year Competition.
The winning photos, plus a selection of shortlisted shots, will be printed in International Magazines and in the 2016 Awards Book as well as being showcased for an audience of thousand people in the stunning exhibition Beyond the Lens.

Enter here

سحر الطبيعة المناظر الطبيعية . ترك أقل من 5 أسابيع للدخول على جائزة سيينا الدولية صور.

و دعا المصورين من جميع قدراتهم لتقديم أي أفضل اللقطات من واحد أو سلسلة من العمل في أكبر وأفضل صورة في ايطاليا من مسابقة السنة .
الصور الفائزة ، بالإضافة إلى مجموعة من اللقطات المختصرة ، سيتم طباعتها في مجلات دولية و في حفل توزيع جوائز 2016 كتاب فضلا عن كونها عرضت للجمهور من ألف شخص في المعرض مذهل ما وراء العدسة .



We’re celebrating the wonderful world of landscape!

نحتفل في عالم رائع من المناظر الطبيعية !






Yunnan – China
I've captured this unique image of rice field terraces in Yunnan. The red and green color of the water is due to a kind of algae that the farmers put to protect some fishes that grow from before planting the rice. 
يونان - الصين
لقد استولت هذه الصورة الفريدة من المدرجات حقول الأرز في مقاطعة يوننان . ويرجع ذلك إلى نوع من الطحالب التي وضعت المزارعين لحماية بعض الأسماك التي تنمو من قبل زراعة الأرز اللون الأحمر و الأخضر من الماء.
 

من فريد ظفور

مصور محترف حائز على العديد من الجوائز العالمية و المحلية في مجال التصوير الفوتوغرافي.